Yengemi Zorla Arkalı Önlü Siktim

slm ben harun 16 yaşındayım.benim asya yengem le olan ilişkim 3 ay önce başladı.Yengem asya 25 yaşında ve kadir amcam ile evli.Biz amcamlarla aynı evde kalıyoruz.Yengeme olan isteğim bir gün ben yengem ve yengemin iki çoçuğu ile beraber yemek yiyorduk.Çoçukları biri 7 yaşında diğeri ise 4 yaşında daha.Büyük olan benim sağımda oturmuştu.Yengem ise solumda ve çoçuğuna yemek vermeye çalışıyordu.Yengem sofrada su getirmnek için kalkmıştı ve gelip tekrar oturunca eteği aralandı ve bacak arası görünmüştü altında gıydığı kırmızı kilodunu gördüm ve sikim birden kalktı ve yemek yerken aklım yengemin bacaklarında ve kilotunda kaldı.Kalkan sikim bir türlü inmek bilmedi.Neyse yemegi yedik ve ben yengeme artık başka gözle bakmaya başladım.Çünkü yengemin gördüğüm o bacakları beni baştan çıkartmaya yetmişti.Yemekten sonra koltuğa geçip oturdum ve yengem asya yı izliyordum gözlerim göğüslerinde ve 90 ölçülerinde olan o güzelim göğüzlerine bakıyordum.Beyaz tişört giydiği için sütyeninin ipleri beli oluyordu.Kazık gibi olan sikim yerinde durmak bilmiyordu.Elimi pantolonumun üzerinden sikimin üzerine koydum ve sıkıyordum.Birden yengem ay ayağım agırdı diyerek sağ ayağını kaldırdı ve bacak arası yine görünmeye başladı.Arada yemek aldıktan sonra düzelir ve o ara kırmızı kilotu görünüyordu.Ben kendimi kaybetmiş gibi onun o güzelim bembeyaz bacaklarını izliyordum ve elimle sikimi sıkıyordum elimi kalkan sikime bastırıyor ve yengemin o güzelim kırmızı kilotuna bakıyordum ve birden titreye titreye boşalmaya başladım.Baya bir boşalmıştım ve rahatlamıştım da.Sikim inmişti ve kalkıp tuvalete gitim ve sikimi yıkadım.O gece yatağımda uzanırken yine yengemin o güzelim kılotu ve bacak arası gözlerimin önüne geliyordu ve sikim durmadan kalkıyordu yengemi o şekil hayal edip onu siktiğimi hayal edip boşalıyordum.Artık sürekli yengemi düşünür olmuştum ve durmadan günde en az 2 kere boşalırdım.Aradan bir ay geçmişti ve bizimkiler halamın oğlunun düğünü vardı bursada oraya gitiler.Evde yengem çoçukları ve başlarındada ben kalmıştım.Burada kalıp yengemi sikebiliridm belki düşüncesi vardı aklımda.Ben normalde salonda yatarım yengemin odası ayrdıır.Saat 23:30 sıralarında yengem meyve getirdi odaya ben yatağımd auzanmış tv bakıyordum.Çoçuklar uyudumu diye sordum uyudu dedi bana.Artık bir yolunu bulup yengemle sex yapmak istiyordum.Yengem bana portakal soydu elme doğradı tabaga getirdi yatağımın yanına ve yanı başıma oturdu tabi eşortman giymiş oda gözlerim bacak arasına takıldı ve amının hatlarını görüyordum.Bir elimde sikimde hafiften okşuyordum sikimi.Meyve yiyor bir yandan gözlerim tvde ama aklım yengemde idi.Hava soğuk olduğu için yengem üşüdüğünü söyledi bende gel yorgan at üstüne dedim.Yatağımda biraz kaydım yengem ayağının üstüne atı yorgan bende gel bırazdaha yer var dedim ve oda tam yanıma geldi oturdu.Artık bişeyler yapmalıydım diye düşünüyordum.Evde biz bizeydik çoçuklar odalarında uyuyordu ve ben şansımı denemeliyim diye düşünerekten elimi yavaştan kalçasının yanına atım ve hafiften dokunmaya başladım.Yengem bişey demiyordu ve elimi bacağının üstüne atım yine bişey demiyordu ve yavaş yavaş yukarı çıkrtım baldırına dokundum.Harun ne yapıyon elin bacaklarımın üstünde dedi.Bende dokunmak istediğimi söyledim nedenini sordu bende canım senin istiyor dedim.Oda saçmalama falan dedi ve yataktan kalkıyordu ki elimi kalçasına atıp çekmeye başladım.Dur ne yapıyosun felan diyordu elimi hemen eşortmanına atıp arakadan içine soktum ve yatağa doğru çektim yatakta biraz boğuştuk ve altıma alıp elleirni tutum ve üzerine uzandım.Bacak arasına sikim sürtüyordu ve duduagından öptüm.Sen salakmısın falan bırak beni demeye başladı rahat dur diyere dudagaın yapıştım ve sikimi amına bastırıyor sürtüyordum.Dudagından öpüyüdum kafasını slaıyordu bırak aptal diyordu ve bir tokat atım rahat dur dedim.Seni amcana söylerim öldürür seni dedi.Bende seni sikeyim istersne öldürsün umrumda değil bişey sadece seni sikmek istiyordum dedim.Bir elimi eşortmanına atıp indirmeye çalışıyordum.Bırakmasada yavaş yavaşda olsa indirmiştim ve amını görmüştüm.Amı hafif kılıydı ama beyaz ve güzeldi.Sikimi amına üstüne getirip içine bastırmaya başladım.Dur nolur yapma ben yengenim falan diyordu ama dinleyen kim ben kendimi kaybetmiştim artık sikimi amına dayadığım gibi bastırdım ve içien girmişti.İçine girmemle çığlık atması bir oldu.İki elimle elleirni tutup içine bastırıyordum.Bastırarak köküne kadar girmişti.Yengem ağlıyordu ben ise sokup çıkartıyordum sikimi.Sikimde ıslaklık hisetmiştim amı ıslanmıştı onunda hoşuna gitiği beliydi ve sikimi sokup çıkartıyordum ve artık bişey demiyordu.Yavaş yavaş seslerle bırak bırak ıhh ahhh diyordu.Ben sokup çıkartmaya devam ediyordum.Artık oda zevk almaya başlamıştı ve sokup çıkartırken amındaki ıslaklık artmıştı ve titiriyordu boşaldığı beliydi.Bende onun bşalmasıyla daha hızlı sokup çıkartıyordum daha çok titremeye başladı ve bende titireyerek içine boşalmıştım.Amçığı döler altında kalmıştı am dudaklarındna döler akıyordu.İçime boşalmasaydın bare dedi.Bende oldu bikere bidakine boşalmam dedim.Ne o başkadamı yapaçaz dedi bende evet dedim.Oda yok dedi bende yapacan ya severek yada zorla diyerek bunu tekrara yataga çektım ve ters yatırdım.Üzerine abanıp kalçalarını okşamaya başladım.Götündende sikeyim mi snei diye sordum.Olmaz orası dedi.Bende neden olmaz diye sordum.Lan salak göten sikilirmi dedi.Bende göten daha çok sikmeyi seviyordum dedim.Elim götünün arasındaydı ve elimle beline bastırıp kalçalarını elimle açıp göt arasını yalamaya başladım.Dilimi göt arasındaki deliğine değdiriyordum.Deliği çok ufaktı beliki amçam sikmemiş göten.Baya bir yaladıktan sonra sikimi göt deliğine değdirip bastırdım.Bastırmamla çığlık atması bir oldu.Çok dar olduğu için girmiyordu.Bende göt dleiğine tükürüp parmağımla oynamaya başladım.Parmağımla içine bastırıp sokup çıkarttarak genişlertim ve sikimi tekrara bastırdım yine girmiyordu.Tükürük çabuk kuruyordu ve krem varmı diye sordum.Oda odasındaki çekmeçede var dedi.Getireyim dedi bende tmm dedim.Giti artık gelmedi sonra gitim kapıyı kilitlemişti.Aç dedim açmıyordu git burdan diyırdu.Bende kapıyı kırarım çoçukların uyanır onların önünd esikerim seni dedim oda kokrtu ve kapıyı açtı.Odaya girdeiğim gibi bunu onun yatağın atım.Keremi çekmeçeden aldım ve domalmasını söyledim.Burda olmaz çoçuklar uyanır dedi.Bende olmaz burda sikeçem dedim.Domaltıp götüne kremi sürdüm ve parmağımı içine sokup çıkartıyordum.Açılmıştı deliği kremle kayganlaşmıştı.Sikimede sürtüp dötüne dayadım sikimi.Kafasını yorganın altına sokmuştu ve kalçasından sıkıça tutup bastırmaya başladım.Çoçukları uyanmasın diye bagıramıyordu.Bende yavaş yavaş derken köküne kadar sokmuştum.Yengemin götü kenardan hafif yırtılmıştı kanıyordududa elimle kanı sılıyordum ve sokup çıkartıyordum.Kalçalarına çarpan basenlerim şlap şlap sesler çıkartıyordu.Götüne sokup çıkartıyordum sokup çıkartıyordum ve 10 dk falan girip çıktıktan sonra bir volkan misali içine patladım.1 dk dan fazla sürdü içine boşalmam.Ne var ne yok bütün sperimleri götüne akıtmıştım.Göt deliği dar olduğu için sikimi sıkıyordu ve sperimlerin hepsini almıştı içine.Sikimi çıkartım götü kanla sperim karışımı bişey olmuştu.Sikimde öle olmuştu.Sikimi kiloduna sürtüp temizleidm ve odadan çıktım.Hemen odanın kaspını kilitledi.Ben zaten alaçağımı almıştım ve yatağıma geçip keyifli bir uyku çekmiştim.Ertesi gün oldu yengem benle konuşmuyordu.Ben ona mutfakta sarılıypr sikimi götüne sürtüyor karıçım diye hitap ediyordum.Elimle amına eliyordum.O gecede yengemi siktim artık oda bana karşılık vermeye başlamıştı sikişmemiz artık karşılıklı olmuştu.Bizimkiler gelen kadar rahatlıkla 10 kere sikişmiştik.Şuan ise çok nadiren fırsat buldukmu sikişiyoruz.Oda zar zor oluyo bazen okşuyorum amını götünü arkadan aypışıyorum dudağındna öpüyorudm kimseler olmayınça.Başımdan geçen hikayem bundan ibaret olup bizat yaşadığım bir anımdır.
Previous
Next Post »

3 yorum

Click here for yorum
10 Ekim 2020 14:33 ×

Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

Balas
avatar
admin
13 Eylül 2021 07:35 ×

Selm 05522674511 arayın bayanlar

Balas
avatar
admin
18 Aralık 2021 02:13 ×

Offf 0534 489 55 20

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment