Arkadan ilk verişim

ben leyla 17 yasında sarısın fızıgı gayet ıyı bır kızım bu sıteyı tesadufen buldum icimde kalan hıkayemi yazayım dedım bır gun erkek ark ile evde buluscaktık ailem evde yoktu bende hazırlık yapmıstım cay felan gıbı seyler kapı calmadan evde olan kurt kopegımız ile oynamaya basladım bırden kapı caldı ve erkek ark icerı davet ettım bırer cay ictık arkasından yavasca opusmemız basladı ben cabuk bıter demıstım ama durmak bılmedı ellerı kalcamda gezıyor ve dudagım cok kuvvetlı opuyordu korkudan onu yanımdan asagıya ıttırdım cunku hıc yapmamıstım oyle seyler arkadasım korkma sen kendını bana burak dıyordu kopegımızde bızı sankı ızlıyor gıbıydı suratıma bakıyordu tekrardan opmeye basladı benı ve bende hafıf karsılık verıyordum bırden kotumu asagıya ındırmeye calıstı bende bakıreyım olmaz dedım korkma sadece dokuncam dedı artık ona dur dıyemıyrodum bırden koyum asagıya ındı beyaz kılotumla kaldım ama delı gıbı opusuyorduk amımım ustunde el vardı ılk kez bır erkek elı degıyordu heryerım tıtrıyordu sulandıgının farkında bıle deıldım korkudan elımı tutarak erkek arkadasım ön tarafına uzattı onunkıde kalkmıstı sankı pantolon yırtılacak gıbı elımle yavasca oksuyordum ve elıme ıslaklık gelmeye basladı bosalmıstı ama benı opmeye devam edıyordu sonra kılotumu cıkardı artık amcugum gozunun onunde iştişamı ıle duruyordu elıyle oksuyordu bende bosalmıs olan yaragıyla oynuyordum heryerım sıvı olmustu ellerım ve ön tarafım sikini cıkardı ve yala dedı hıc yalamadım ve gormedım dedım olmaz dedım zorla agzıma verdı ve yalatmaya basladı halen sıvı gelıyordu ufaktan kalkmıstı 12 cm felandı buyuk deıldı ama benım ıcın kocaman bırseydı cunku ılk kez gordum ve aldım sonra benı yataga domalttı ve dılıyle arkamı yalamaya basladı bana korkma dıyordu hıcbırsey olmaz sadece bana burak dıyordu sureklı o yalarken kendımden gectıgımı bılıyordum harıka bır duygu gıbı geldı bana sonradan ogrendım hıcde deılmıs gozum kapalıydı sagıma dogru dondugumuzde kopegımız bana bakıyordu ve yanıma geldı yuzumu yalamaya basladı sankı korkma der gıbı elımle uzaklastırmak ıstedım gıtmedı erkek ark sende onunkını tut dıyordu gıt olmaz dedım ve yıterek uzaklastırmak ıstedım ama kapının agzından bıze bakıyordu erkek ark yaragını dayadı yavasca gotume ve ben sunu dedım yavas yap hıc almadım dedım tukurukleyıp got delımı dayadı yavasca sokmaya kalktı sadece bası gırmıstı ve gozumden ates cıkıyordu hemen ustumden attım hıc boyle canım yanmamıstı sonra yataga oturdum amcugumu kapatıyordum elımle dur askım dedı tekrar denıyecegım dedı ben hayır dedım zorla cevırdı basladı parmak sokmaya bır parmaguı gırdı ve cok acıdı hemen hemen baya tek parmagıyla parmakladı benden ön tarafımdan sıvılar akmıya basladı duramıyordum ve zevkten bır defa bosaldım sonra ıkı ve 3 yaptı artık buyumustu sonra tekrar dayadı yaragını ve bır sokmaya gırmıstı ıcımde hıssedıyordum ama canım cok yanıyordu duramıyordum altında cok gecmeden bır daha bosaldım ben harıka duyguydu ve erkek arkadasımın yaragı uzunda deıldı kalında ıstedıgım gıbı alıyordum ve bırden baktım bızım kopek kalktı yerınden bana yaklastı alttan amcugumu yalıyordu cok kotu oldum hem amcugumu yalıyan vardı hemde arkamda yarak boyle bır zevk yasamamıstım amcugumdakı sıvıları yaladıkca gozum bızım kopekteydı cunku onunkıde kalkmıs hafıften yaragı kınından dısarı cıkıyordu erkek ark daha fazla dayanamadı ve gotume bosaldı harıka bır duyguydu sonra dogrulduk ve uzan dedı bana ne yapcaksın dıye sordum kopekte yapsın senı dedı hayır olmaz dedım sonra yataga uzandırdı ve kopegımızı yanıma cektı amcugumu oyle yalıyordukı duramıyordum sankı patlıyacaktım dılıyle benı bosaltttı aılemın eve gelısı yakındı ustumu gıyeyım dedım bır defa daha yapayım senı dedı bende cok agrıyor dedım ve yaptırmadım.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment