Kuzenim ve arkadaşlarıyla grup sex

merhaba size daha önce kuzenimi nasıl siktiğimi anlatmıştım ve devamınında olacağını söylemiştim. o günden sonra kuzenimle artık her saat sikişir olmuştuk evde resmen karı-koca gibiydik kuzenimin 2 tane benle yaşıt harika mı harika 2 arkadaşı vardı kuzenime onlarıda sikmek istediğimi söyledim. kuzenimse ayarlamaya çalışacağım dedi kızların ismi aleyna ve ebrar gerçek isimleri her gün bize gelirlerdi ve hep onlara imalı imalı bakardım kuzenim 2 gün sonra ayarladığını söyledi ben çok heyecanlıydım kuzenime peki amlarından mı götlerinden mi sikeceğim dedim kuzenim ikisinide amından sikebilirsin dedi çünkü kuzenime diktireceğimi söylemiştim bu benim için harikaydı ve beklenen gün geldi kuzenim hazırlandı ben hazırlandım ve kızlar geldi 1 saat konuştuktan sonra kuzenim ebrara göz kırpı. sonra ebrar beni elimden tutup kuzenimin odasına götürdü arkamızdanda aleyna ve kuzenim el ele geldi o gün ebrar şort ve askılı bir body giymişti aleyna ise etek ve t-short giymişti önce ebrar beni soymaya başladı ardından da ben onu yawaşça soymaya başladım ve bizden sonra kuzenim ve aleynada soyunmaya başladı biz ebrarla ateşli bir öpüşme içindeydik ebrarda istekliydi sonra ben ebrarı yatağa attım ve amını yalamaya başladım onunda amı kıllıydı ve bayz uzundu kılları kuzenime söylemiştim ben kıllı am severim diye heralde oda ebrara söyledi ben yalama işini bıraktım ve hazır ol dedim ebrara oda kudurmuştu artık ve artık sok içime dedi ben yawaş yawaş amına ittirmeye başladım 2cm soktuktan sonra aniden kökledim ve ebrar acı bir çığlık attı ebrarın kanları yawaş yawaş süzülmeye başladı ben biraz bekledim çünkü köküne kadar sokmuştum taşaklarım götüne çarpıyordu bu arada kuzenim ve aleyna 69 olmuş birbirlerini yalıyorlardı ben yawaş yawaş git-gel yapmaya başlamıştım ebrarın amında 5 dk sonra tempoyu arttırdım ve ebrarı hızlı hızlı sikmeye başladım.ben sikerken ebrarın da memeleri bir yanadan sallanıyordu onları ellerimle tuttum ve sıkmaya başladım 20 dk hızlı bir şekilde siktikten sonra amının içine boşaldım ama yarağım hala inmemişti ebrar ben yoruldum dedi bende onu bırakarak aleynayı yanıma aldım aleyna önce yarağımı yaladı ve döllerimi temizledi.kuzenimse ebrarın amını vakumluyordu adeta aleyna yalamayı bıraktı bu sefer ben başladım aleynayı yalamaya aleyna azmış kudurmuştu kuzenim amını nasıl yaladıysa kızcağız kıvramıyordu amını yalayalı 2 dk olmuştuki aleyna azımın içine bir fıskiye gibi boşaldı hepsini yalayıp yuttum artık hazırdı aleyna ve hazırmısın dedim oda ebrar gibi artık sok diyordu ama ben aleyanı daha sert sikmek istediğim için amına aniden kökledim ve hızlı hızlı git-gel yapmaya başladım aleyna bağırdı bana sövüyordu adeta aleynanın amı ise ebrarınki gibi değildi amının etrafında üçgen şeklinde kıl vardı sadece demekki daha yeni yeni olgunlaşıyordu aleynanın memeleri bir yandan sallanırken ben amına hızlı hızlı geçiriyordum daha yeni boşaldığım için 35 dk aleynayı siktikten sonra aleyna hadi artık boşal yoruldum dedi ben 2 git-gelden sonra aleynanında amına boşaldım bende yorulmuştum 4 ümüz bir keyif sigarası içtikten sonra tekrar kuzenimin yatağına geçtik aleyna ve ebrar yorulmuşlardı ve yere yığıldılar kuzenim ise azgın bir boğa gibi üstüme çullandı kudurmuştu resmen aletimi yalamaya başladı. derhal 69 pozisyonunu aldık ben altta kuzenim üstteydi yalama işini bitirdikten sonra kuzenimi yarağımın üstüne yüzü bana dönük şekilde oturttum kuzenim yarağımın üstünde zıplarken bende memelerini sıkıyor dudağını öpüyordum kuzenimi 30 dk siktikden sonra onunda içine boşaldım aleyna ve ebrar ise amlarını okşuyor öpüşüyorlardı saat 5 olmuştu halamla eniştemin gelmesine 1 saat kalmıştı ben hadi banyoya dedim 4ümüz birden banyoya girdik küvetin dolmasını beklerken hepsini yalayıp boşalttım su doldu ve hepsini su ile yıkadıktan sonra hepsini önüme domalttım. hepsine tek tek soktuktan sonra kuzenime boşaldım ve biraz daha su ile yıkandıktan sonra banyodan çıktık. aleyna ve ebrar sana teşekkür ederiz dediler ve beni öpmeye başladılar ve ben asıl ben size teşekkür ederim dedim üstlerini giyinirlerken ikisininde donunu aldım hiç bir şey demediler giyindiler yolcu ederken biraz daha öpüştükten sonra aleynaya kız amınınn kıllarını kesme ha dedim oda tamam seni azgın şey dedi ebrara da saten seninkiler harika elleme onlara dedim ve son bir defa daha öptükten sonra yolcu ettik halam ve eniştemin gelmesine 10 dk vardı. kuzenime hadi bizde giyinelim dedim ve üstümüzü giymeye gittik üstümüzü giyerkende rahat duramadaık ve öpüşmeye başladık bir yandan öpüşüyor bir yandan giyiniyorduk. ben televizyon başına kuzenim ise yemekleri ısıttı eniştem ve halam geldi ve bür günde böyle bitti. okuduğunuz için teşekkür ederim umarım beğenmişsinizdir. yorumlarınızı bekliyorum.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment