Zenci seks partisi

Nefes Almadan Baldızımı Siktim Herkese merhabalar size başımdan geçen seks dolu bir hikayemi ifade etmek istiyorum. Size yalan gelebilir fakat hikayem %100 gerçektir. Daha çok aşırı yeni olan bu hikayem baldızımla aramda yaşandı. O dönemlerde izmir’de bir şirkette üst düzey yönetici olarak çalışıyordum. Bir gün şirketteki arkadaşlarla değişiklik olsun diye bir yere balık tutmaya gidelim dedik. Bu arada bizim baldızda benim şirkette çalışıyor o da vardı balık tutmada. Yanımıza alkol de alarak bir hafta sonu balığa gittik. Herkes dizi dizi oturmuş oltalarını da atmıştı. O gün toplamda beş kişiydik bizim baldızla birlikte tabi. Ben tek başıma balığımı tutarken ayak sesi duydum baktım yaklaşan baldızım Nuraydı. nuray esinden yeni ayrıldı is yerinde bakıslkarından bana ilgisinin oldugu belliydi neyse yanıma geldi akın bey cok sıkıcı balık falan bulunmaz bende usudum dedi usuduysen arabaya gidebilirsin dedim bulunmamakta biraz daha durayım dedi tam olarak yan yanayız yel sırtımdan esiyor sırtım cok usudu () dedi zaten niyet belliydi sarıldım hic bisey soylemeden sırtından hic
Previous
Next Post »
Thanks for your comment