Minyon kızı zenci beceriyor

Komşum İle Sex Sizlere komşumla sex hikayesi ni anlatıcam.Bir gün okulda hasta numarası yapıp babama kendimi aldırdım babam gelip adlı ve annemi arada annemin telefonunu komşumuz Leyla açtı ben konuştum annemde nerde dedim ve sektöre gitti dedi bende tamam diyip telefonu kapattım ve eve geldim babam ışe gıttı ev gırdım hosgeldın dıyıp odama heçtım odama geçtıgımde 31 çekmeye basladım ve bu şap şap dıye sıkımden cıkan seslerı duymus ve geldı odamın kapısını çaldı efendım leyla teyze dedım içerde noluyo dedi bende bişey oldugu yoktur dedım kapıyı açsana o süre dedı peçeteyı felan cope atarak kaıpı açtım efendım dedım sıikim kabarıklığını gördü ve sen nabıyodun dedı bende suratıma eydım ve anlamıstı yatağa oturduk ve senı anlıyorum daha 14 yaşındasın dedı ve ne diyeceğimi şaşırdım ondan sonra mutfağa gitti ve annem komşunun telefonundan leyla teyzeyı aradı benim işim uzun surer deı bende bunu duyar duymaz kalbim hızlı atmaya başladı ve leyla teyze bulaşıları yıkıyordu bende su alma bahanesiyle arkasında götüne sürterek geçmiştim v
Previous
Next Post »
Thanks for your comment