Orospu karımı paylaşmak istiyorum

Slm herkeze ben mert 30 yaşındayım eşim yasemin 27 yasınta 1.65 boy 60 kilo 75 gövde göğüşleri olan kumral bi kadın. 4 yıllık evliyiz ama cinsellik yaşamımız çok kötü eşim sevmediğini söylüyor çünkü bilgisayarda fazla takılmaya başladım ve değişik duygular düşünmeye ve düşündükcede zevk almış olduğumı fark ettim iyi mi duygularmı eşimin açık giyinmesi başka erkeklerle hayel etmek benzer biçimde şeyler örneğin en büyük hayalim eşimin özel günlerde veya düğünlerde göğüş dekolde siyah yada ten rengi inçe çorap kısa mini etek giymesi isterim başka erkeklerin bakdığını görmek göğüşlere bak bacaklara bak taş gibi dediklerini hayel etmek düşünmek sövgü ettiklerini düşünmek 13..14 yaşındaki gençlerin hayel ederek 31 çekmelerini düşünmek beni çok tahrik ediyor çok hoşuma gidiyor .Yasemin bir tek düğünlerde kısa etek yada kıyafet giyer kısa dediğimde en fazla dizden 4 parmak kısa olur bu bile beni çok tahrik ediyor eşimi teşhir etmeleri bakmaları sövgü ettiklerini düşünmek beni deli ediyor sevişme esnasında bir kaç kez mevzuyu açarak düşlem kurmaya çalıştım ama tam istediğim benzer biçimde olmadı bir keresinde sevişirken aşkım şuan tatildeyiz yabancı bir ilde sen kısacık etek giymişin yemeğe çıkıyoruz yemeklerimiz yedikden sonra diskoya gidiyoruz birşeyler yudumladıktan sonrasında sen dans etmek istiyorsun bende çık edebilirsin diyorum başlıyorsun dans etmeye dedim eşim heeeeeeee dedi fakat dans eden erkeklerde var orta yerde dedimm eşim evet devamı dedi bende devamı sen getir dediğimde ise eşim sen bana bakarak azcaıyorsun dedi başka dediğimde ise ordan doğru yatak odasına gidiyoruz deliler şeklinde sevişiyoruz ilişkiye giriyoruz dedii daha sonra öpüşmeye devam ettik.Bir keresindede zevke geldiğimde bir anda ağzımdan düğünlerde çok seksioluyorsun dedim neden dedi dizden 4 parmak kısa giymen bile beni delirtiyor dedimkıskanıyorum dedim o süre daha kısa giyerim dedi niçin dediğimde ise senikızkandırmak için dedi bende o an çok kısa giyme fakat dedim neden dedi çok bakan olur dedim olsun dedi bende o an bakmayı bırak hayel ederek 31 bile çeken olur dedim bana dediki kim ne yaparsa yapsın ben seninim dedi... Gerçekden benim şeklinde bu şekilde duyguları olan arkadaşları umuyorum.
Previous
Next Post »

13 yorum

Click here for yorum
24 Temmuz 2020 04:54 ×

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Balas
avatar
admin
19 Mart 2021 09:51 ×

MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

Balas
avatar
admin
1 Ağustos 2021 00:29 ×

Özel açık hanımlar doyumsuz bı erkek isdiyosaniz alo de tanışalım bak hayatın değişecek 05511331955

Balas
avatar
admin
1 Ağustos 2021 13:23 ×

Yakışıklı ve Yanlız yaşıyorum. Gaziantepli cesur bayanlar-erkekler, sekste sınır tanimam.Gizlilik içinde görüşmek isteyen gaziantepli hanfendiler arayın pişman olmazsınız.0554 158 00 31.tlf özele acik

Balas
avatar
admin
4 Eylül 2021 13:48 ×

İyi günler beyefendi eşinizi paylaşmak siktirmek istiyorsanız ben talibim sikmeye o güzel götü vede amcığını öpmek emmek yalamak dilemek inleterek yalvartarak sikmek sikmek istiyorum ara yaz tanışalım beyefendi. Sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki. Not ben dulum yalnızım ERZİNCAN lıyım da ikamet ediyorum ciddiyseniz. İSTEDİĞİNİZ YERE GELE bilirim.

Balas
avatar
admin
20 Eylül 2021 09:48 ×

Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

Balas
avatar
admin
27 Eylül 2021 10:38 ×

Merhaba guzel bayan lar bende Ankaradayım dj akman39 yaşındayım guzel seksi bayanlarla tanışmak isterim 5449047546

Balas
avatar
admin
10 Ekim 2021 12:11 ×

Ara canım eşin yarak görsün 05454949597

Balas
avatar
admin
11 Kasım 2021 02:32 ×

Merhaba ben Serkan gizlilik içinde sikmek için türbanlı bayan arkadaş arıyorum 05352325922

Balas
avatar
admin
20 Kasım 2021 02:50 ×

Evli dul bekâr bayanlar evli çiftler arayın dost arkadaş sırdaş olalım 0541 881 03 56

Balas
avatar
admin
4 Aralık 2021 02:59 ×

Mrb ben koray antep mersin adana maraş hatay osmaniye çevrelerinden her yaştan bayanlar arayın tanışalım 0543 303 96 93

Balas
avatar
admin
13 Aralık 2021 09:33 ×

karısını siktimek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

Balas
avatar
admin
ben
15 Aralık 2021 22:57 ×

Off 0534 489 55 20

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment